Kysymyksiä ja vastauksia | Abecita

Kysymyksiä ja vastauksia


Miten palautan tuotteen?

1. Rekisteröi palautuksesi Omat sivut -kohdassa osoitteessa www.abecita.com kirjautumalla sisään käyttäjätiedoillasi, jotka sait sähköpostitse ensitilauksesi yhteydessä. Jos sinulta puuttuu tietoja, lähetä sähköpostia osoitteeseen webshop@abecita.com

2. Rekisteröi palautus verkossa olevalla palautuslomakkeella. Kun olet rekisteröinyt palautuksen, merkitse palautusnumero paketin lähetystositteeseen.

3. Pakkaa tuotteet hyvin ja käytä mieluiten alkuperäistä pakkausta.

4. Liimaa pakettiin ennakkoon maksettu palautustosite ja vie paketti Postiin.

5. Jos haluat vaihtaa tuotteet, sinun täytyy tehdä uusi tilaus.

Palautuksen saapuminen meille ja käsittely vie noin 5 päivää.


Milloin saan rahani takaisin palautuksen jälkeen?

Vastaanotettuamme tuotteet ja todettuamme niiden ehtojen mukaisuuden, palautamme maksusi Klarnan kautta. Maksu palautetaan enintään 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä Klarnaan numerossa +46 8 120 120 10


Mitkä ovat tilausten toimituskulut?

Kaikki toimitukset tehdään postitse kirje- tai pakettilähetyksinä, joiden toimituskulut ovat tällä hetkellä xx euroa. Yli xx euron tilauksiin kuuluu kuitenkin ilmainen toimitus.


Miten kauan toimitus kestää?

Tilattavat tuotteet ovat varastossa ja kyseessä ei ole tyhjennysmyynti. Saat toimituksen 1–4 työpäivän kuluessa tilauksestasi.


Miten voin muuttaa tilaustani?

Kun tilaus tehdään arkipäivisin ennen klo 13.00, pakkaamme tilauksen heti, kun osto on tehty. Kun tilaus tehdään klo 13.00 jälkeen, voimme auttaa sinua tilauksen peruuttamisessa.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.

Puhelin: +46 33 23 76 23, aukioloajat ma-to 9.00-14.30


Mikä koko minun tulisi valita?

Saat lisätietoja koon valintaan koko-oppaastamme, jonka voit avata.


Olen saanut tarjouskoodin, miten aktivoin sen?

Voit syöttää tarjouskoodin siirtyessäsi maksamaan tilauksen.